Obserwatorzy

16 kwietnia 2012

Piątek 13

Ciekawa jestem jak Wam minął ostatni piątek 13. Ja miałam zatrucie pokarmowe i cały dzień kursowałam miedzy łóżkiem a toaletą :/ Nie było mowy o wyjściu do pracy.
Kolega skręcił nogę, a koleżanka wylądowała w szpitalu.
Kilkanaście lat temu w piątek 13 złamałam rękę, ale tak pechowo, ze zagipsowali mnie od pasa po szyję. Ciężko mi było cokolwiek zrobić. Nawet przewrócić się na bo i wstać z łózka. Masakra, nikomu nie życzę. 
Piszcie śmiało co ciekawego Was spotkało. 
Na pocieszenie kolejna porcja moich szczęściarzy. 


2 komentarze:

  1. Czy już ktoś Cię dziś przywitał?
    O humorek Cię zapytał?
    Życzył Ci miłego dnia?
    Zrobię więc to teraz ja.
    Dużo słonka i radości
    na Twej buzi niech zagości.

    jestem bardziej przy swoim pierwszym blogu zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj maj
    czy tylko ten pierwszy
    witaj maju
    o tobie tyle wierszy
    i wszystkie radosne
    kochają majową
    kolorową wiosnę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zajrzenie do mnie i zostawienie komentarza :)
Zapraszam ponownie :D