Obserwatorzy

25 lipca 2015

Powrót po "latach" ;)

Trochę zmian zaszło na blogu i w moim życiu. W zeszłym roku zostałam mamą cudownej istotki. Moje życie wywróciło się prawie do góry nogami, ale była to pozytywna zmiana. Czasu mniej jest na wszystko, ale przez to musiałam nauczyć się lepiej nim zarządzać.


Na blogu zmienił się adres i nazwa. Poprzednia nazwa bloga to: hope191.blogspot.com  Niestety informatykiem nie jestem i mam problem ze skonfigurowaniem, aby otwierając poprzednią stronę przekierowywało na ta obecną. Gdyby ktoś zechciał mi podpowiedzieć jak to zrobić, byłabym wdzięczna :D 

Ostatnio - eksperymentalnie ;) zrobiłam trochę bransoletek. Część jest koralikowa, część rzemieniowa. W kolejnych postach pokażę co mi wyszło. Jeżeli spodobają się, planuję rozwijać się w tym kierunku ... i w kilku innych :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zajrzenie do mnie i zostawienie komentarza :)
Zapraszam ponownie :D